Thailand - Koh Lanta - klong nin del 2

Hej igen! Sista kvällen här på lanta Miami, lite sorgligt att lämna ett favvoställe men ska samtidigt bli kul att åka vidare till nåt nytt! Längre än en vecka på samma ställe behöver man inte bo så det blir kul med ny strand o ny bungalow nu..:) Tror dock att wifit är riktigt dåligt på nästa ställe så kan bli dåligt med uppdateringar här.. (så du vet varför det kanske inte kommer upp några bilder mamma!:))
I måndags o tisdags hängde vi med en familj som vi träffade här i Thailand förra året o som va nere nu igen, så ena dagen kom dom till oss o nästa dag åkte vi till deras strand o hälsade på! Riktigt kul!!
 
Gunga o hängmattor utanför en lunchrestaurang på klong kong  (hette den så tro? Aja, den andra familjens strand iaf.. hehe!) va poppis bland barnen!:)
 
 
 
Lunch med dom på miami!:)
 
 
 
Och de obligatoriska kvällsdrinkarna i solnedgången..🌅
 
Syns inte så bra på bilden men våran lilla kompis katten snor alltid en av solstolarna på våran altan..:)
 
Mitt favoritställe!😎
 
 
 
 
 
O lite kompisar på morgonpromenaden.. svart verkar va en poppis färg på djuren här på klong nin! Haha!
 
👭💖
 
Dinner-time
 
Hot pan serveras🔥
 
Jag och mina små älsklingar!💞
 
Igår åkte jag in själv till en marknad, där va de nästan bara thailändare och allt stod på thailändska..  fanns mycket konstigt att köpa i matväg vill jag lova, o me tanke på att jag enbart kan två ord på rätt språk så hade det kunnat bli en spännande afton.. haha! Jag är dock lite för mesig va gäller mat så det blev bara en bananpannkaka me nutella.. haha! Säkert kort!:) 
 
En av våra favoriter på Miami! Ses nästa år hoppas jag!!:)
 
Och sist men inte minst, min absoluta favoritkille alla dar i veckan!! Jag är så lycklig att ha honom i mitt liv!❤
 
Massa kramar på alla hjärtans dag till er Alla!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0