Happy New Year?!

Hoppas ni har fått en riktigt bra start på 2017!! Har ni några nyårslöften?:) Inte jag! Gillar inte att lova saker jag inte kommer kunna hålla så då är det lika bra att låta bli... Men jag ska åtminstone göra ett försök att börja röra på mig lite nån gång emellanåt, som sagt, jag lovar inget här men ska göra ett tappert försök! Haha! En liten promenad några gånger i veckan borde ju inte va så svårt...?😬 Min start har väl inte gått till historien som den bästa dock, legat deckad i halsfluss o feber.. Så har definitivt inte börjat me några promenader, om det inte räknas när man går mellan sängen o badrummet, för isf har jag vart ute på några promenader per dag ändå...😄 Nä, skämt o sido! Jag har inte varit så kaxig sen nyårsafton, men med ett par dagar med penicillin så är jag helt klart på rätt väg, tom nästan bra nu!:) Och jag har haft tid att börja kolla på Skam, serien på allas läppar kan man väl säga... Och ja, jag fastande ordentligt, precis som alla andra! Haha! Har plöjt igenom de första två säsongerna nu på tre dagar, imorn får bli en vilodag innan tredje säsongen släpps på fredag... jippie, helgen räddad!😂🙈
 
Här kommer lite kort från vår nyårsafton, som blev en jättemysig em/kväll hemma hos Sarah o Erik!🍾🎉✨
 
 
 
Förrätt in the making... med tre små troll som åt upp allt ist för att lägga det på tallrikarna..;)
 
Ser inte mycket ut för världen, men oj så go den va!! Chevretoast med valnötter o honung!😋
 
Tjejerna hade svårt att låta bli lille söta Olle!😍 Elicia är nästan besatt av små bebisar, hon lämnade honom knappt under hela kvällen... haha! 
 
Hon skulle vakta honom när han sov...
 
Och ha honom i knät när han va vaken..💙
 
Till huvudrätt blev det kyckling med hasselbackspotatis o rödvinssås, oxå fantastiskt gott!!! Barnen åt korv med bröd i väntan på vår mat, uppskattades nog mer än det som låg på våra tallrikar sen!:)
 
Lite fiskedamm för barnen innan vi åt huvudrätten, o så lite film på det, välplanerat så vi kunde äta i lugn o ro för omväxlings skull..:) Barnen nöjda - föräldrarna nöjda!:)
 
Nyårsnaglarna🌟
 
Gino med vaniljglass till dessert gör ju knappast någon besviken...🙏😋
 
Det är så här festerna ser ut numera.. haha! Var sak har sin tid..;)
 
 
Skål och gott nytt år mina fina vänner!!!❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0