Jobbigt datum...😓

Tiden lÀker alla sÄr, sÀgs det... Kanske Àr det sant, men alla vi som förlorat nÄgon riktigt nÀra vet att de dÀr Àrren sitter sÄ djupt att hur bra sÄret Àn lyckas lÀka, sÄ finns Àrren alltid kvar, och just sÄdana hÀr Àrr gör dessutom sÄ fruktansvÀrt ont, hur lÄng tid det Àn gÄtt sen sÄret kom...
5 Ă„r har gĂ„tt i detta fallet... 5 Ă„r som jag pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt bara hade velat spola tillbaks o göra om. En 5 Ă„r lĂ„ng mardröm som jag fortfarande hoppas vakna upp ur och inse att det vĂ€rsta aldrig hĂ€nde, att det bara var en vidrig dröm. TyvĂ€rr kommer jag inte vakna upp ur mardrömmen, den kommer bara rulla pĂ„...💔 Och Ă€ven om man sĂ„klart saknar henne varenda dag sĂ„ blir det alltid extra pĂ„tagligt, ledsamt o jobbigt nĂ€r det kommer sĂ„na hĂ€r speciella datum som Ă„rsdagar, födelsedagar, alla Helgona... och jul... Julen blir aldrig detsamma igen, det kommer alltid att fattas tvĂ„ personer som bara ska vara dĂ€r tillsammans med oss andra! Men för deras, Johannas och pappas, skull sĂ„ mĂ„ste man göra nĂ„t bra av det, inte bara av julen utan av livet över lag, och tack och lov sĂ„ har det ju Ă€ven hĂ€nt en hel del fantastiska saker under dessa Ă„r! Mina tvĂ„ smĂ„ tjejer bidrar ju minst sagt till det, dom Ă€r mina smĂ„ solstrĂ„lar i mörkret mĂ„nga gĂ„nger...â˜€ïžđŸ’ž Idag har vi bakat chokladbollar dagen till Ă€ra, det brukade jag och Johanna göra mycket nĂ€r vi va smĂ„...😊
 
 
Jag Ă€lskar det hĂ€r bildcollaget, fyra underbart hĂ€rliga kort pĂ„ vĂ€rldens finaste person! Hon ser sĂ„ lycklig ut pĂ„ alla bilderna, och det vet jag att hon var in i det sista, och det vĂ€rmer iaf lite nĂ€r man tĂ€nker pĂ„ det!❀ 
 
Jag och syster yster nĂ„n gĂ„ng i slutet av 80-talet...💞
 
Samma vi, nĂ„gra Ă„r senare, 2010 skulle jag tippa pĂ„...:) Guuuuud va jag saknar dig, finaste, underbaraste syster!! Du finns stĂ€ndigt i mina tankar❀
 
 
 
Chokladbollar in the making, med mina smĂ„ troll😍
 
 
Mums!😋
Annos
2016-12-14 @ 15:57:31

Finaste Johannos och finaste systrarna - bÄde ni och Noelle och Elicia. De liknar er mycket!! TÀnker ofta pÄ Johannos och saknar henne som go vÀn.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0