Börjar bli redo..:)

Första december o de mesta av julpyntandet är klart här
hemma! Igår slängde jag upp barnens adventskalender i sista stund, den blev långt ifrån fin, men den blev klar iaf! haha! Nu ska jag bara köpa en rumsgran till hallen, o sen ska ju granen in så småning om såklart o julklappar införskaffas, slås in o läggas under...:) Älskar julen, o framför allt nu innan all hysteri börjar!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni fått fram nåt julmys hemma än?:)
 
 
 
Vet ni förresten, idag flög det runt en fjäril på jobbet! I december!!! Älskar fjärilar, dom är ju så fina! Och denna va lite "tam" med så man kunde klappa den lite.. hehe! Måste varit Johanna som hälsade på mig lite...💗
 
 
Nu ska jag kolla på Wahlgrens värld, bästa programmet på hela veckan! Haha! Jag som hade så himla svårt för wahlgrenarna förr, inte Bianca men Pernilla o Benjamin har jag alltid tyckt va döjobbiga... Benjamin har jag fortfarande lite svårt för, men Pernilla o Bianca är ju helt fantastiskt härliga!! Underbart program!:)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0